חם מהתנור – דניס שרודר חתם בסלטיקס

דניס שרודר ששיחק בעונה האחרונה במדי הלוס אנג'לס לייקרס עושה את המעבר ליריבה המיתולוגית וסכר על חוזה של 5.9 מיליון דולר לעונה אחת (חריגת המיד לבל לקבוצות משלמות מס).

שרודר היה אחד מהשמות המובילים לפני שהקיץ התחיל וקיווה להשיג חוזה מכובד רב שנתי אבל ההמתנה והדינמיקה של השוק החופשי גרמו לו למצוא את עצמו מהר מאד ללא אופציות טובות על השולחן ולגלות שקבוצות מעריכות אותו פחות ממה שחשב. הוא יקווה להשתמש בעונה הזו כמנוף לחוזה המיוחל בקיץ הבא.

הסלטיקס מצידם נשארו מאד דלילים בעמדת הרכז לאחר הטרייד על קמבה ווקר וישמחו לקבל את שרודר במחיר הזה. הם התעקשו שלא לשלם לו את חריגת המיד לבל המלאה שהייתה שמה אותם בסיטואציה לא נוחה תחת תקרה קשיחה.

יש להחתמה גם השלכות צידיות קלות על הסיטואציה של ים מדר שמקווה להרים את הסטיקס כדי לקנות לעצמו מקום בליגה. לסלטיקס עכשיו יש 16 חוזים כשבתקופת הקיץ ניתן להחזיק עד 20 אבל לפני תחילת העונה צריך לרדת ל-15. המשמעות היא שאם הסלטיקס ירצו לשמור למדר מקום בסגל הם יצטרכו לפנות משם 2 חוזים. אחד מהם של ג'בארי פארקר אינו מובטח וייחתך בעתיד. לעומת זאת כדי לפנות עוד מקום בוסטון יצטרכו לבצע טרייד (או לחתוך שחקן ולהתקרב מאד למס המותרות). זה לא אמור להוות בעיה אבל אומר שמדר יצטרך להרשים את ראשי המועדון.

*

רודני מקרודר שנחתך רק לפני ארבעה ימים מהדטרויט פיסטונס (כדי לא לשלם לו את החוזה על 5 מיליון דולר עליו היה חתום) חתם מחדש בקבוצה.

*

בדאלאס מאבריקס שעדיין מקווים להביא לקבוצה את גוראן דראגיץ' שעבר לטורורנטו בעסקת קייל לאורי עשו עבודה יפה עם החוזה של טים הארדווי ג'וניור. כשהחוזה מתחיל ב-21 מיליון דולר העונה ויורד כל עונה ב-8% עד ל-16 מיליון בעונת 2024/25. מה שיקל על המאבס בשנים העתידיות.

*

בשקט בשקט גם נבחרי הסיבוב השני שאינם זכאים לחוזה רוקי מובטח כמו בחירות הסיבוב הראשון מתחילים לסגור עם קבוצותיהם. ברוב החוזים השנתיים הראשונות בלבד מובטחות:

  • אייזאה טוד בוושינגטון וויזארדס – 7 מיליון לארבע שנים.
  • ג'רמייה רובינסון-ארל בת'אנדר – 8 מיליון לארבע שנים.
  • ג'ייסון פרסטון בקליפרס – 4.5 מיליון לשלוש שנים.
  • מיילס מקברייד בניקס – שלוש שנים.
  • ג'יי טי ת'ור בהורנטס – ארבע שנים.
  • אייזאה ליברס בפיסטונס – 4.5 מיליון לארבע שנים.
  • ברנדון בוסטון בקליפרס – חוזה מינימום לשלוש שנים.

(לא ציינו כאן חוזים דו כיווניים)

Subscribe
Notify of
187 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
MacLeod 1
MacLeod 1
11/08/2021 7:38:58

הוא גילה, לצערו, שלפעמים הסוס הלא נכון זה אתה…

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin

שרודר, בראון, טייטום, הורפורד וסנטר כלשהו זו חמישיה שיכולה לעשות הרבה צרות, ובטח בסמול בול עם סמארט. שרודר רק צריך לא להתבלבל בנוגע למעמדו בקבוצה. יהיה מעניין.

סתם אחת
סתם אחת
11/08/2021 9:08:06

+1
לדעתי בוסטון עוד תפתיע הרבה העונה.

thetroll
thetroll
12/08/2021 0:46:56
Reply to  סתם אחת

הורפורד זה בשפתו של שמעון… גופה. שחקן שמאוד הערכתי בעבר אבל מתקשה להאמין שיתן הרבה מעבר למנהיגות. בבוסטון שהגיעו לגמר המזרח מול לברון הוא היה המנהיג הבלתי מעורער. מאז הילדים גדלו וספק אם יאפשרו לו אפילו את התפקיד הזה. בעייני החתמה גרועה.

Avri
Avri
11/08/2021 11:57:13

לסנטר כלשהו יש שם, הטיים-לורד. הבעיה של בוסטון אף פעם לא היתה החמישייה, זה העומק בספסל ויצרני נקודות מעבר לג'יילן וטייטום שלא היו לנו. עם ההחתמה הזו סטיבנס מסמן וי ענק על הקיץ הזה שנראה לפרקים קצת אנמי. הסימן שאלה הגדול הוא האם רומיאו פריצ'ארד ונסמית' עושים פריצה, או לפחות קפיצה לרמת השחקני 10 נקודות למשחק

Dor
Dor
11/08/2021 17:24:05
Reply to  Avri

אני הולך על נסמית'. הוא נראה מצוין. הטיים-לורד לעומת זאת גבולי

ברבור שחור
ברבור שחור
11/08/2021 18:45:35

תקרא עוד פעם את החמישייה שרשמת יש רק 2 שחקנים טובים+
יגרדו פלייאוף

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin

בספר שלי יש שם שני שחקנים מעולים, שרק ימשיכו להשתפר, ואני חסיד גדול מאד של הורפורד – נכון שעברו שנתיים, אבל כשכולם התאמצו ונפצעו בשנה שעברה הוא נח המון ולדעתי יחזור כמו ענק. הסנטר ושרודר יכולים להפתיע לכאן או לכאן.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin

בקבוצות של הספרס מדווחים/מפנטזים על עניין של פיניקס בתדיאוש יאנג, ועל האפשרות שאת הדרך חזרה יעשו סאריץ' ו/או ג'יילן סמית.
.
החוזה של כריס פול לגמרי שם את פיניקס במצב של לנצח עכשיו, אז הגיוני שהם יחפשו ביג במקום סאריץ' הפצוע או סמית הצעיר. לא יודע אם יאנג זה הפתרון הטוב ביותר שלהם, אבל אשמח לטרייד כזה

Ljos: The Gospel According to Biff, Christ's Childhood Pal
Editor

מניח שלא היו יותר מדי דברים לעשות עבור סלטיק הקיץ, אבל זו קצת בעיה כשחלק גדול מהמשחק הקבוצתי שלה בנוי סביב פורוורד בן 35 שמגיע אחרי שנתיים מעורערות.
אלא אם כן טייטום/ג'יילן שליטא מתכננים להשתפר בתחום הזה.

Ljos: The Gospel According to Biff, Christ's Childhood Pal
Editor

צודק, שווה לתת לבן של אמא של אודוקה הזדמנות לעשות דברים שונים.
ולא טענתי שהם לא קבוצתיים, אלא רק שהם לא בהכרח ברמה מספקת בתחום בשביל לחבר קבוצה. ובאמת אין לי שום דרך לדעת את זה.

ברוך רובין
ברוך רובין
11/08/2021 8:00:50

חמור עם גרביים, הוא חייב להחליף סוכנות ומהר שהסוכן של קרוסו מצליח להשיג לו חוזה טוב יותר משל שרודר אתה מבין שיש בעיה רצינית אצלם. אהבל שלא לקח 84 מליון דולר בלייקרס.(לפי ווינדהוסט שאמין ודיווח שקוואי בקליפרס)

ברוך רובין
ברוך רובין
11/08/2021 8:12:00

דדי טען גם שקוואי סגור ונעול בלייקרס, כשווינדרהוסט דיווח ההפך לקליפרס, אני מת על דדי אבל מתקשה להאמין לקשרים במועדון, ושהדייוחים שלו אמינים יוצר ממרק שטיין (שסופר אמין) ווינדרהוסט.

ברוך רובין
ברוך רובין
11/08/2021 8:19:44

לא מתעלם; רק מאמין למילה של שני כתבים סופר מובחרים שיש להם גוף תקשורתי עצום שעומד מאחוריהם שלהם יש קשרים הרבה יותר רחבים מאלו של דדי.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

תזהר בקצב הזה סילבר יפול על דדי על טמפרינג 🙂

דדי
דדי
11/08/2021 18:39:31

אתה שם לב שאתה כותב שאתה לא מאמין לי בפוסט שמספר שבוסטון החתימו את שרודר ב ד י ו ק על מה שאמרתי שהם מציעים לו 5 ימים קודם, כן ?
.
.
חוסר הפרגון פה די מדהים בהתחשב בפצצות שהפלתי פה הקיץ לפני כל הכתבים האמינים שלך שכבודם לפעמים במקומו מונח ולפעמים פחות, אבל אני בהחלט אפסיק עם זה, לא לפני שאוכיח (למה אני בכלל צריך ?) עוד פעם אחת איפה אני צודק ווינדהורסט ״שאמין על ברוך אז סימן שהוא צודק״ – טועה.
.
אפילו לא צריך שום מידע פנימי בשביל זה.
.
אתה יודע מה ההארכת החוזה המקסימלי שהלייקרס יכלו להציע לשרודר ?
אני אגלה לך – 86 מיליון דולר ל 4 שנים.
הכי הרבה שחוקי הליגה איפשרו להם.
.
נחש מי עוד ידע את זה ?
דניס שרודר (טוב, בטח הסוכן שלו, אבל מבטיח לך שהוא עודכן).
.
אז בוא נבחן את הטענה –
דניס שרודר החליט להיכנס למשא ומתן עם הלייקרס על הארכת חוזה כשהוא יודע שהמקסימום שהם יכולים לתת לו זה 86/4.
הם הציעו 84/4 אחרי משא ומתן (לפי כתב שאמין על ברוך) ושרודר סירב בגלל חצי מיליון דולר לעונה !!!
באמת ?
.
אוקיי, לא מספיק לך ?
בוא נמשיך לתסריט השני מתוך שני היחידים שאפשריים כאן, בהנחה שאנחנו אומרים אמן לכל מה שווינדהורסט כותב כמוך…

אז הנה מה שהיה חייב לקרות אם התסריט הקודם לא קרה וווינהורס צודק –
.

– הלייקרס נכנסו למשא ומתן עם שרודר, הציעו לו 84 מיליון מתוך 86 אפשריים ל 4 שנים, אבל בגלל ששרודר רצה את החצי מיליון הנוספים לכל עונה, הלייקרס החליטו שעם זה הם לא יכולים לחיות, פוצצו את המשא ומתן, נתנו לשרודר להפוך לשחקן חופשי בלתי מוגבל שהם לא יכולים להחליף אם הוא עוזב, ובנוסף לכל זה, גם לא הציעו לו חוזה בכלל בקיץ.
84/4 – סבבה.
86/4 ? משנים תוכניות.
.
אבל אבל אבל ווינהורסט כתב והוא אמין.
סבבה תבלה.

אור
אור
11/08/2021 18:59:25

למה הכי הרבה שיכלו זה רק 86/4?

דדי
דדי
11/08/2021 19:02:23

אם זה היה קו המחשבה של שרודר, למה בכלל להיכנס למשא ומתן שבו המקסימום שיכולים להציע לך זה 86 במקום לסרב בנימוס ולשמור על יחסים טובים עם הקבוצה שיכולה לשלם לך הכי הרבה ?
.
אבל הוא נכנס, ולפי ״הדיווח״ פוצץ את העסק בגלל שהציעו לו חצי מיליון פחות לעונה מהמקסימום שהיו יכולים ?
.
פשוט לא הגיוני בשום צורה.

דדי
דדי
11/08/2021 19:31:03

אור – 120% מהמשכורת הנוכחית לשנה הראשונה, שבמקרה שלו יצא 19 מיליון אם אני זוכר נכון.

דדי
דדי
11/08/2021 20:29:16

עידו, במקרה כזה לא נכנסים בכלל למשא ומתן ולא נותנים ללייקרס לתת הצעה שתידחה.

דדי
דדי
11/08/2021 20:40:28

מוכנים ל 84 אבל לא ל 86 ?
נו באמת…
.
הוא (הסוכן שלו) אמור להגיד שהם לא יכולים להציע לו מספיק בכל מקרה ולכן ידברו בקיץ במקום לפתוח במשא ומתן ולבזבז לכולם את הזמן.
.
ואגב, המספר האמיתי מספיק רע מבחינת הדחייה של שרודר – 62 מיליון.

ברוך רובין
ברוך רובין
11/08/2021 8:15:05

האמת שהסוכנים בליגה סופר חריפים והיו אוכלים אותי בלי מלח, בליגה , שמייק מסקולה מקבל חוזה אתה מבין שהם תותחים אחד אחד. קרי יאניס… לא צריך סוכן הם היו מקבלים סופר מקס בשינה. איך אפשר לראות מי נמצא תחת אותו סוכן?

עגל
עגל
11/08/2021 12:30:40

התגובה הראשונה שלי היתה שאם אני שרודר אני מייד מפטר את הסוכן (במקום לאלץ אותו לבצע חראקירי).
.
אבל יכול להיות שזה היה הימור מושכל משותף שלו ושל הסוכן שנכשל, מה לעשות, וגם זה קורה.

etayle
etayle
11/08/2021 8:17:15

אוי, לא שוב.

ברוך רובין
ברוך רובין
11/08/2021 8:20:48
Reply to  etayle

איתי אין מה שוב הסוכנים בליגה תותחים כל מי שמביא סופרמקס לגובר, 95 מליון לגופה של לאורי, 95 מליון לרובינסון מקס לאדביו… אלה תותחים אחד אחד

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

צודק ברוך הסוכנים זה עילית של העילית. הם בניגוד למנגרים יודעים לתת עבודה

דה שוט
דה שוט
11/08/2021 8:51:55
Reply to  etayle

😂😂😂😂😂😂😂😂

דה שוט
דה שוט
11/08/2021 8:25:50

בוקר צח בוקר זך 🙂
אחרי 6000 תגובות אתמול שעסקו בעיקר בגופם של מגיבים ותגובות עבר – הפעם לשם שינוי מילה אחת על כדורסל (ולצערי לא בדיוק איקסים ועיגולים).
הסלטיקס בצרות.
מצד אחד יש להם חמישייה מצויינת (כרגע רביעייה).
אבל,
סמארט לא מוכן לקבל את מקומו, כבר שנים. מתעקש לתפוס מעצמו כוכב ברמה של טייטום ובראון (מזכיר את ראס מול דוראנט). לא מכיר באמת בעליונותם. זה פירק את חדר ההלבשה בשנה שעברה ולצערי לא נראה מבטיח בתחום הזה לשנה הקרובה.
עכשיו הגיעו שני ממורמרים. הורפורד יותר פוסט-טראומה מממורמר ועדיין חידה, שרודר ישחק עם הברינקס האבוד לנגד עיניו.
בשורה התחתונה – מחכה לטייטום עונה קשה. מאבקים מחוץ ומבית. גם בראון יחפש את דרכו. הקארמה של הסלטיקס עדיין חשודה. הצליחו להפיק את המינימום מהסיטואציות של קיירי וקמבה. תוסיפו לזה את
תומאס הקטן ויש לכם ארץ אוכלת רכזיה.
האם העזיבה של איינג׳ תשנה את כל זה?
ימים יגידו. אני לא אופטימי.

Ljos: The Gospel According to Biff, Christ's Childhood Pal
Editor
Ljos: The Gospel According to Biff, Christ's Childhood Pal
Editor

זה עוקץ מתוחכם לשלוח עליי את דה שוט.
אני לא רואה ברירה אלא to seize the memes of production.

אור
אור
11/08/2021 9:50:12

מזל שתגובה הזו אתה רוצה להחזיר את כל התגובות ל"כדורסל" 🙂

אור
אור
11/08/2021 9:51:21

טעות שרשור קשה.. זה כמובן לדה שוט

דה שוט
דה שוט
11/08/2021 10:55:53

אין עכשיו איקסים ועיגולים חבריקו זה הכי כדורסל שיש.
אלא אם כן אתה מעדיף את ההטרלות היומיות של גילרי לברוך

אור
אור
11/08/2021 11:01:10

גילרי – הוטרלת..

אור
אור
11/08/2021 11:04:16

דה שוט – תחרות קשה בין הפרובוקציות שלך למלחמת טנ"ש – שב"ר.. הם לוקחים את מס' התגובות בהליכה אבל הרמה שם לא משהו. ניצחת

דה שוט
דה שוט
11/08/2021 11:04:56

😂😂😂😂😂😂
ואני חושב שהמינוח המדוייק הוא ״טעות נגררת״
בהזדמנות זו קבל טיפ לעבודה גם לחיים – בתיכון טעויות כאלה היו הורגות לנו תרגילים ארוכים בחמש יחידות מת׳, בכינו למורה ״מה עושים? איך ממזערים נזקים?״
התשובה שלו הייתה: ״אל תטעו״

דה שוט
דה שוט
11/08/2021 11:06:29

שתי הקבוצות מתבססות על כוח ו-ווליום שוטינג. שמע, מילווקי לקחו ככה אליפות אז כנראה שזה עובד 🤷‍♂️

דה שוט
דה שוט
11/08/2021 11:09:08

תגובה 8 זה לגילרי השירשורים פה זה באמת שוק הכרמל

דה שוט
דה שוט
11/08/2021 9:21:57

I’ll let that one go
🙂

דה שוט
דה שוט
11/08/2021 9:19:59
Reply to  Smiley

אאוץ׳

אשך טמיר המקורי
11/08/2021 10:44:37
Reply to  Smiley

לא הבנתי מה זו המסגרת הזו pro am

Smiley
Editor
11/08/2021 12:04:36

ליגת הקיץ של ג'מאל קרופורד בסיאטל

Avri
Avri
11/08/2021 12:35:51
Reply to  דה שוט

אוי דה שוט, ממש כל משפט ממה שהוצאת כאן על הסלטיקס הוא או סתם לא מדוייק להחריד, או הזוי, או פשוט ממוצא בלי שום קשר למציאות. מאיפה אתה מביא את כל זה?

אשך טמיר המקורי
11/08/2021 12:39:04
Reply to  Avri

מהמכונה. אפשר להבין אותו, גם אני הייתי חוטף סחרחורת.

דה שוט
דה שוט
11/08/2021 12:48:30
Reply to  Avri

אתה מבין בסלטיקס יותר ממני זה בטוח. באמת לא בציניות.
עם זאת, חפש נבואות ישנות שלי מתחילת השנה שעברה, לגבי איינג' – נסה להריץ במנוע החיפוש את הצירוף "קארמה היא חוף". תגלה שלפני כולם זיהיתי את הקריסה שלכם בשנה שעברה.
לגבי "השטויות" שכתבתי למעלה ("שטויות" איננה מילה שלך) – כבר כתבו כאן מתחתי שמוטב לסלטיקס שסמארט יועבר עוד הקיץ. אם צדקתי או לא? ימים יגידו.
בינתיים טייטום נכנס לעונתו החמישית ולגיל שאני קורא לו "השיא המוקדם" או "השיא האישי" (23-28). יש לו איכויות של מגה-כוכב. גם לבראון לא חסר (אם כי הוא לא בדרגה של טייטום לדעתי). הם כבר היו פעמיים בגמר המזרח. מקווה שלא תבזבזו אותם.

Avri
Avri
11/08/2021 13:02:30
Reply to  דה שוט

הקריסה בשנה שעברה לא קשורה לקרמה. קשורה בעיקר להימור על צעירים מהספסל (הימור שפשוט לא עבד) וההסתמכות על קמבה שיתן עונה ברמה שהוא משחק בה מאז שהוא הגיע לליגה (לא עבד). גם לאלופה הנוכחית היתה נפילה רק בשנה שלפני, זה קורה ולא צריך להתרגש.

לגבי טייטום וג'יילן, ברור שאתה צודק וכולנו מקווים שלא נפספס אותם. אבל בינתיים עשו בדיוק מה שהם צריכים, הקיפו אותם בחבורה שתרביץ, תגן, ותחטוף בשבילם, בווטרנים שהם מעריכים ואוהבים (למי ששאל על הערך של הורפורד וקנטר), ובעומק מהספסל שינצח להם עוד משחקים השנה וישאיר אותם תחרותיים השנה, אבל עם המון אופציות לחיזוק בשנה הבאה.

אשך טמיר המקורי
11/08/2021 8:38:37

אוי, מסכן, יקבל רק 6 מיליון על לשחק כדורסל חצי שנה.

דה שוט
דה שוט
11/08/2021 8:48:38

פועל יומי בכלכותה שיושב בקרן הרחוב עם הדלי הקטן וכלי העבודה הפרטיים שלו ומחכה שמישהו יאסוף אותו ליומית – יגיד את זה על המשכורות שלנו 🙂

אשך טמיר המקורי
11/08/2021 8:53:55
Reply to  דה שוט

פועל יומי בכלכותה חי במדינה שעולה לחיות בה עשירית ממה שאצלנו.
אז התחלת ההשוואה אליו זה עשירית מהמשכורת שלנו.
בארה"ב עולה לחיות בערך באותו סדר גודל כמו אצלנו, פחות למעשה אני מאמין (במיוחד בדיור אבל גם בתחומים האחרים זול יותר שם לדעתי).

דה שוט
דה שוט
11/08/2021 9:27:41

שרודר לא משווה את עצמו אליך ואליי. יש לו סביבה שבה הוא חי ומתנהל, ״מילייה״. ההוצאות שהוא נדרש להן כדי ליישר-קו עולות על שלנו עשרות מונים.
מעבר לזה –
בחברה שלנו ובמיוחד בחברה שלו (הצמרת הכלכלית הקפיטליסטית האמריקאית) הערך שלך כפרט נגזר בין השאר מהסכום שאותו אתה מרוויח. אתה יכול להיות רומנטיקן ולהתעלם מזה; זה עדיין לא יגרום לו להרגיש פחות מתוסכל.

אשך טמיר המקורי
11/08/2021 10:38:31
Reply to  דה שוט

זאת כבר בעיה שלו. גם אני יכול להשוות את עצמי למלכת אנגליה.
אבל עדיין יהיה לי אשך אחד.

אור
אור
11/08/2021 10:43:34

אם יש לה ביצים שתגיב

דה שוט
דה שוט
11/08/2021 10:51:43

היא תחייה עד גיל 140 לפחות, לא הייתי ממהר לזלזל בה…

אור
אור
11/08/2021 11:02:22

אשך – איפה היית עם הקליפים של מיסטר בין עד היום

אור
אור
11/08/2021 11:02:49

היית שם אותו בראשמור?

אשך טמיר המקורי
11/08/2021 11:04:28

ברור

אור
אור
11/08/2021 11:07:20

כנ"ל

etayle
etayle
11/08/2021 11:06:52
Reply to  דה שוט

+1
מה לעשות, שהוא רואה חשקנים כמו קארוסו מקבלים הרבה יותר ממנו, זה כואב.
זה לאו דווקא עניין כספי(שגם כואב).

Avri
Avri
11/08/2021 12:39:29
Reply to  etayle

הוא נקלע לקיץ בעייתי בלי הרבה כסף. על חוזה ליותר משנה אחת בסגנון של קרוזו הוא גם ככה לא היה חותם. בכלל, אפשר להפסיק לדאוג לבחור. הוא בן 27, עשה 74 מליון רק מכדורסל, ואם ימשיך לתת מה שהוא נתן עד עכשיו אז בקיץ הבא הוא גם יקבל עוד חוזה גדול.

דה שוט
דה שוט
11/08/2021 12:54:15
Reply to  etayle

הוא קיבל 70 לארבע שנים ועכשיו מקבל פחות מ-6 לעונה אחת.
כשהוא אמור להיות בשיאו.
זאת ההגדרה המילונית של "ממורמר"
כמו שאמרתי למעלה – תוסיף לסמארט ולהורפורד ויש לך הכל – חוץ מקבוצה בריאה.
הלוואי שאתבדה.

אור
אור
11/08/2021 13:00:16
Reply to  etayle

הפעם אתה צודק דה שוט, אפילו רונגו מרוויח יותר. "כולנו דניס שרודר" מה שנקרא

Avri
Avri
11/08/2021 13:05:57
Reply to  etayle

דה שוט, למה שיהיה ממורמר על בוסטון? שיהיה ממורמר על הלייקרס. תקרא לזה ממורמר, אני קורא לזה שחקן עם המון מה להוכיח ומוטיבציית על של שנת חוזה לקראת הצ'אנס לקבל את החוזה הגדול האחרון בקריירה שלו.

Avri
Avri
11/08/2021 13:07:24
Reply to  etayle

ומאיפה אתה מביא שיש בעיה מנטלית עם סמארט והורפורד? יש לך גישה לדוחות הפסיכולוגיים שלהם? אם כן, לפחות את זה של סמארט הייתי שמח לקרוא. נראה לי מרתק.

דה שוט
דה שוט
11/08/2021 14:49:49
Reply to  etayle

אברי שרודר יהיה ממורמר כי היו לו שתי עונות די טובות ובגלל כל מיני גורמים או טעויות שלו השכר שלו ירד ב-60% !!! אם אתה חושב כמו הטמיר שהוא שמח בחלקו – אז קבלו ציון אפס ביחסי אנוש 🙂
לגבי הורפורד – הוא בפוסט טראומה. עד עכשיו לא הוא ולא אף אחד כולל פרסטי יכולים להסביר את מה שקרה לו בעונה שעברה.
לגבי סמארט – התיק הפסיכולוגי שלו – כמו החוזה עם פייזר – חסוי ל-50 שנה

Avri
Avri
11/08/2021 17:04:02
Reply to  etayle

דה שוט, אתה עושה ברוך רובים, מתעלם ממה שאמרתי וממשיך בקו שלך. לא אמרתי שהוא יהיה מרוצה בחלקו, אלא שלמה שיהיה ממורמר על ב ו ס ט ו ן? הם אלו שבסוף כן הציעו לשלם לו, להבדיל מקבוצות אחרות. ולמה אתה מתעלם מהמוטיבציה האדירה שצריכה להיות לו דווקא ב ג ל ל הסיטואציה בה הוא נמצא?

ציון אפס ביחסי אנוש? אם הייתי מקבל שקל על כל פעם שקיבלתי את המחמאה הזו…

לגבי הורפורד, אלוהים עדי שאין לי מושג על מה אתה מדבר. הוא שיחק בסדר גמור עד שהקפיאו אותו למטרות טנקינג. שום טראומה.

דה שוט
דה שוט
11/08/2021 11:13:11
Reply to  דה שוט

חחחח מיסטר בין – funny

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

😂😂😂😂😂😂 זה הרג אותי כמעט נחנקתי באוכל

Zivo
11/08/2021 9:27:23

אם לסטיבנס יש שכל (ולא התרשמתי ששכל זה הבעיה שלו) סמארט לא יתחיל את העונה בבוסטון

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin
Reply to  Zivo

שאלה מעניינת מאוד. מצד אחד הוא בערך הנכס היחיד של בוסטון, ושחקן שיכול לעניין הרבה קבוצות, מצד שני הוא בערך הספסל של בוסטון, אז יהיה קשה להחליף אותו במשהו שווה ערך או להסתדר בלי אם הם מעבירים אותו עבור (עוד) צעירים ובחירות. לא יודע מה הייתי עושה.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin

תלוי בתכנית לעונה – אם הולכים על עונה פיננסית אז אולי סאריץ' ו/או סמית? סמארט יכול להועיל לכם לדעתי. אם הולכים על עונה תחרותית אין לי מושג. לא חייבים להחליט עכשיו, אפשר להתחיל את העונה ולראות מה קורה.

Avri
Avri
11/08/2021 12:42:06

הרגע החתימו את שרודר על איזו 'עונה פיננסית' אתה מדבר. וסמארט מחזיק לנו את ההגנה בקו האחורי, ממש לא צריך להטריד אותו.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Avri

👍

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin
Reply to  Avri

שרודר לא נראה לי מי שיקח אותם לטופ-4 במזרח או יעביר אותם את הסיבוב הראשון. לא חושב שזו החתמה שמקפיצה אותם בדרגה.

Avri
Avri
11/08/2021 17:09:36
Reply to  Avri

לא לבדו שרודר יקח את בוסטון לשום מקום. אבל הוא סוג של החתיכה החסרה בניית הקבוצה של השנה. איתו ביחד המהלכים של בוסטון כמכלול נראים די טוב, מוסיפים המון עומק ו חזקים אלמנטים שהיו חסרים ב"ש ה שעברה.

Zvika Bar-Lev
Zvika Bar-Lev
11/08/2021 9:42:29

אני מת על סמארט, ולא מבין למה מישהו חושב שהוא בעיה. הוא שחקן אדיר. אני לא באמת מכיר את הסיפורים על בעיות בחדר הלבשה בגללו, אבל אני לא חושב שיש לסלטיקס לוחם כמוהו

דדי
דדי
11/08/2021 18:47:52
Reply to  Zvika Bar-Lev

הבעיה היחידה איתו היא כמה כסף הוא רוצה.
אם יצליחו להחתים אותו על הארכה בסכום ריאלי – סבבה.
אם לא – הם כמעט חייבים להטריד אותו לדעתי.

אור
אור
11/08/2021 18:56:43

מקס? לסמארט? אז למה הוא מחכה לקבל יותר לאחר העונה?

אור
אור
11/08/2021 18:59:59

אז כמה

אור
אור
11/08/2021 19:20:55

חשבתי הרבה יותר

אור
אור
11/08/2021 19:28:26

נכון.. איך זה לא כפול

דדי
דדי
11/08/2021 18:57:23

זה קצת מפתיע בהתחשב בדיווחים הקודמים על ההצעה שלהם – בסביבות 18 מיליון לעונה אם אני לא טועה.
אבל אולי, מי יודע.
אני מאד אוהב אותו, אבל נראה לי שמקס הוא היה חוטף מייד, ומצד שני מקס עבורו יקשה מאד על בוסטון לשפר את הקבוצה.
בקיצור יש לי קצת ספקות.

דדי
דדי
11/08/2021 19:36:12

הא, הייתי בטוח שהוא מרוויח בסביבות 16 מיליון – לא ברור לי למה.
ועכשיו אפילו יותר ברור למה להטריד אותו.
אסור לו לחתום על אף הארכה איתם לדעתי. זה לזרוק כסף לפח.

חגי "התותח" ניסני
Editor
11/08/2021 21:33:52

אם אני אלך עם החישוב של עידו זה בערך 19 לשנה. אתה באמת חושב שהוא יקבל יותר?

דדי
דדי
12/08/2021 0:51:35

כן.

פיני
11/08/2021 9:45:04

יופי של חמישייה, יש להם בבוסטון

האווי לאסוף
האווי לאסוף
11/08/2021 9:49:36

ברוך הבא לסלטיקס, נקווה שתהנה מהנסיעה

שחר אלוני
11/08/2021 10:01:17

חוסר מזל של שרודר בקיץ. נאחל שיצליח בסלטיקס

Jonathan
Editor
11/08/2021 10:13:49

זה קטע זקן אצלי… שכשאני שומע שמישהו עובר מהלייקרס לסלטיקס (ולהיפך) אני לשניה מרים גבה כי הן עדיין יושבות אצלי בקטגוריה של יריבות היסטורית.
אבל זה לא שלא היו העברות בין הקבוצות (בניינטיז אני זוכר את ריק פוקס, לפני זה – אין לי מושג) או שלארי מול מג'יק וראסל מול ווסט עדיין רלוונטיים לימינו.

Jonathan
Editor
11/08/2021 10:20:41

ברור. יותר עניין תפיסתי מאשר משהו אמיתי.
גם במפגשים שלהם בגמר בתקופת קובי – לא זוכר שמישהו בכלל ציין את זה (בטח אם נחפש נמצא בקלות וכו… אבל כבר אז זה הפסיק להיות אישיו)

Jonathan
Editor
11/08/2021 10:23:05

כן. גם זה ברור

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
11/08/2021 10:15:22

שרודר צריך לפטר את הסוכן שלו שלא שכנע אותו לייקרס.
מצד שני הלייקרס צריכים לשמוח שהוא לא הסכים למה שאולי הוצע, מה שאפשר להם להביא את ראס והטאלנטים במינימום.

פיני
11/08/2021 10:18:41

אתה מתכוון אין קשר כלכלי

עגל
עגל
11/08/2021 12:42:46

בטרייד עם ראסל הלייקרס איבדו הגנה, קליעה, יעילות, הגנה, עומק והמשכיות.
פלינקה מילא קצת את החורים אבל ההימור שלו מאוד גדול.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
11/08/2021 13:38:44
Reply to  עגל

לא חושב שההימור גדול מדיי.
ראס יודע לשמור כשהוא רוצה והמלך יישר אותו, אתה תראה.
לברון, דייויס, ראס ומלו? על מי תשמור? איך תוכל לעשות דאבל טים על קבוצה כל כך מוכשרת?

Zivo
11/08/2021 10:28:43

קשה להעריך אבל בטוח שתמצא קומבינה הגיונית

האווי לאסוף
האווי לאסוף
11/08/2021 12:59:50

גם אני חשבתי על זה לאחרונה. בקרוב יצטרכו לתת להם עוד סיפרה. גם נקודה עשרונית זה בסדר. הגיע הזמן שיקום היורש לפאריש, עם 00.1

Avri
Avri
11/08/2021 13:08:29

לקמבה בשנה שעברה הייתי נותן חולצה עם מינוס.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Avri

יש לי תחושת בטן שהוא ופורנייה יתפרו אתכם השנה 😏

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
11/08/2021 13:40:48

בטוח
קמבה יבוא במוד נקמה
ו……..פית-אום השלשות מחסימה שהיו בורחות החוצה בסלטיקס ייכנסו ב 65% וזה בהנחה שישאר בריא….

Avri
Avri
11/08/2021 17:15:02

לגבי פורנייה, יש לי הרגשה שבאולימפיאדה הוא נתן את החודש וחצי של כדורסל טוב שהוא נותן כל שנה ועכשיו, עם חוזה חדש, ניו יורק ברקע, ומאמן שידרוש ממנו לעשות הגנה, נקמות כבר לא ממש מעניינות אותו.
לגבי קמבה, אני מאוד אוהב אותו ופיטר אני אשמח לראות אותו תופר אותנו או (עדיף) כל קבוצה אחרת.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מה זה להטריד את סמארט ואת מי להביא במקומו את דמיאן? 😂😂😂 אפשר לחשוב מה יקבלו על סמארט…זבל טהור יקבלו.
לכן סמארט צריך להישאר הוא נותן בנגנה האסל ולפעמים גם בהתקפה

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
11/08/2021 13:41:31

יפ
עדיף שישאר עוד קצת.

שייקה
שייקה
11/08/2021 15:50:17

למישהו יש רעיונות או סיבות לכך שיחסית לא משתמשים בחוזה היורד (ע"ע טים הרדווי ג'וניור) יותר בליגה? השאלה הזו כבר עלתה לי בזמנו עם החוזה של אהרון גורדון באורלנדו. על פניו, נראה שיש פה לא מעט יתרונות מרכזיים: הסכום הכולל מובטח בכל מקרה (או חלק ממנו, אבל תלוי כמובן בחוזה שאת זה יש גם בחוזים "רגילים"), השחקן מקבל יותר כסף בשנים המוקדמות של החוזה כשהוא צעיר ורענן, וככל שהוא נהיה זקן וווסטרברוקי ערך החוזה יורד והקבוצה יכולה להתחזק יותר משמעותית.
למה בעצם קבוצות לא מחתימות שחקנים לחוזים כאלה באופן יותר תכוף?

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
11/08/2021 17:18:49

מחוסר עניין שרודר לעניין IT
משהו ששבר לי את הלב.
https://nba.sport5.co.il/articles.aspx?FolderID=403&docID=379778
עצם זה שעכשיו בלי איינג' סטיבנס מחזיר את הורפורד ולא מסכים להחזיר את IT לו הוא חייב המון אולי אומר משהו על הבוט.
מתי יבינו שם שלא הכל ביזנס ושיש אנשים שנתנו הכל ונפגעים?
אפשר למצוא סידור ולהחזיר אותו במחיר מינימום. הקהל של בוסטון לא הפסיק לאהוב אותו בזמן הזה.
אנחנו חייבים לו המון.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
11/08/2021 17:22:01

אגב, אני לא יכולתי לראות את הסרטון
הספיק לי מבט אחד על הלב הענק הזה יושב עם המגבת על הראש.
לפעמים
Life is so unfair

trusttheprocess
trusttheprocess
11/08/2021 17:43:22

אחרי שסטיבנס מחזיר את תומאס אני ממליץ לו להחזיר את אנטואן וולקר
ואולי אפילו אם זה אפשרי את רג'י לואיס ולן ביאס

Avri
Avri
11/08/2021 18:46:27

טוב, בואו, הבנאדם עשה 34 מליון רק מכדורסל ועוד סכום יפה מפרסומות. נכון, יכל ביקום מקביל לעשות גם 80 מליון מכדורסל אבל יש מצב שאת הרחמים שלנו אפשר לשמור לאחרים. אם רע לו, שימכור איזה בנטלי מהאוסף שלו (אמיתי) וילך לטיפול.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
12/08/2021 0:54:04
Reply to  Avri

אולי לא תאהב מה שתראה במראה? וזה אחרי שערכתי את מה שכתבתי על כפיות טובה וכו'
IT שווה היום 12 מליון ולא 34 בלי פרסומות שאמרת…
מעבר לזה, הוא נתן לנו שנה מדהימה, שיחק כשאחותו מתה, שיחק פצוע בשבילנו, הרע את הפציעה שלו, שבר שן במשחק וחזר מייד לשחק, היה מלך הרבע הרביעי. את ה 80 הוא לא עשה והוא עדיין יכול לתת המון מהספסל.
וגילרי, הבוט שלך יישפט לפי רמת ההצלחה של הקבוצה בשנה הקרובה.

ברוך רובין
ברוך רובין
12/08/2021 7:20:15

אני עם גילרי הפכו כל אדם למסכן, בסוף ההתנהלות של המועדון עם איזייה בפן האנושי הייתה גרועה, דחפו אותו לעלות עם פציעה ובעצם לגמור את הקריירה אבל הוא יכל להגיד לא, הוא לא ילד ובסוף הבחירה הייתה שלו.
.
הטרייד עליו היה הדבר הנכון כGM מבחינה מקצועית,בטח אם זה משחק מחשב. קיירי טוב יותר מאיזייה פצוע הבעייתיות של איזייה בחדר ההלבשה הדיבורים על הבריקנס, איינג עשה החלטה מושכלת ובצדק, מה שאיינג לא קלט שיש גם את הפן האישי אתה לא יכול להתייחס לשחקנים כמו חתיכות בשר ולכן שחקני בטייר הראשון חופשיים לא באו עליו.
ההחזרה של איזייה עכשיו היא פוליטית לנקות את התדמית של המועדון.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
12/08/2021 7:46:57

הוא שווה היום 16 מליון.
אולי שכחתם שמס הכנסה לוקח את שלו.
זה לא משנה את העובדה שצריך להיות גם בן אדם.
את טאקו הביאו בשביל הגימיק אז גם IT שתרם כל כך הרבה למועדון יכול לחזור במינימום.
הבנת? כנראה שלא.
אתה לא יכול לקבוע מה אני הייתי אומר על חוסר הצלחה של IT בבוסטון ובטח שהמשך המשפט שלך מופרך לגמרי, נהיית שמעון…. ואולי זו מחמאה בשבילך.
כפיות טובה כלפי האוהדים? וויי וויי, אתה פשוט אתה והקשת….
תהיה בריא!

ברוך רובין
ברוך רובין
12/08/2021 7:59:28

תודה, הלכתי לבדוק מה הוא אמר זה אשמה מאוד קשה שאני דווקא יכול להאמין לה, הרופאים של הקבוצה עובדים תחת הקבוצה והרבה פעמים מפעילים עליהם לחץ והם ״טועים״ באבחון, המקרה המפורסם האחרון זה קווין דוראנט בגולדן סטייט.
מה שאני מתקשה להאמין לו זה ששחקן בNBA לא מקבל חוות דעת נוספת או מבקש (או הסוכן שלו מבקש בשבילו).

ברוך רובין
ברוך רובין
12/08/2021 8:04:16

דוק מסכן איזייה לא, אני מסכים איתך שאם בוסטון תביא לו מינימום בשביל לנקות את התדמית יהיה החלטה חכמה פוליטית לנקות את התדמית של המועדון, אבל לא מאמין בשטויות של רחמים וצריך להיות בני אדם, אני לא זוכר שאיזייה רצה לקחם על המועדון ועל הכיס של הבעלים שדרש ברינקס.

גם שאקיל אוניל תרם לליקרס אתה לא רואה אותם מחזירים אותו לסגל?

אשך טמיר המקורי
12/08/2021 8:35:44

100+

Avri
Avri
11/08/2021 18:47:52

ואחרי שאמרתי את זה, גם אני הייתי שמח לראות אותו אצלנו על חוזה מינימום.

דדי
דדי
11/08/2021 18:53:16

לא רואה את שרודר עולה בחמישייה.
לא בלתי אפשרי, אבל הוא צריך להיות הסקורר מהספסל, במיוחד בעונה שבה הוא כנראה יהיה קצת אגואיסט.
.
דבר נוסף שאני לא רואה זה הורפורד בעמדה 4 חוץ מאולי בסיטואציות נקודתיות ומסוימות מאד.

Avri
Avri
11/08/2021 21:14:51
Reply to  דדי

+1

אור
אור
11/08/2021 19:13:28

בנטס רוצים לסגור את הארדן וקיירי להארכות חוזה לפני שמתחיל מחנה האימונים, מה שישאיר להם ביג 3 לשנים ארוכות

אור
אור
11/08/2021 19:21:56
Reply to  אור

Max extensions for both players would be:

Harden- 3 years/$161M (starts in 2023-24)

Irving- 4 years/$186.6M (starts in 2022-23)

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  אור

כמו שאני מרוויח בערך 😂😂

Avri
Avri
11/08/2021 21:16:06

אבל הם מקבלים גם אש'ל, אתה לא.

חגי "התותח" ניסני
Editor
11/08/2021 21:30:20
Reply to  Avri

גדול

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin
Reply to  אור

להארדן צריך להאריך ל-3 שנים. לקיירי לא. צריך לשכנע אותו שיאריך בשנה או משהו ואז יהנה מזכויות בירד/שחקן שנה עשירית/עליה בתקרת השכר/שקר כלשהו ולקוות שיקנה את זה. קיירי ל-4 שנים זה להניח יציבות בזמן רעידת אדמה, חמסין בחורף ארקטי, ליקוי חמה בלילה…

trusttheprocess
trusttheprocess
11/08/2021 20:34:41

שינוי החוקים או הקפדה על חוקים שמונעים משחקני התקפה לקבל פאולים על מגע שהם יוזמים לפי הוידאוס והמידע שמגיע מהליגה יכולים לשנות משמעותית את האפקטיביות של שחקנים כמו הארדן,לילארד או טרה יאנג

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
11/08/2021 21:09:54

לא הייתי מתרגש יותר מדי משינויי חוקים. הם אף פעם לא משמעותיים כמו שאוהבים לספר שהם וחצי מהפעמים אחרי חודש וחצי השופטים בכלל שוכחים מהם לחלוטין.

trusttheprocess
trusttheprocess
11/08/2021 22:17:08

שינוי החוקה לגבי האנד צ'ק ו פרידום אוף מובמנט היה מאד משמעותי והוביל אותנו למצב שבו אנחנו נמצאים עכשיו

trusttheprocess
trusttheprocess
11/08/2021 23:04:23

הניסוח הנכון הוא הקפדה והוראות לשופטים, לא שינוי.
בדיוק כמו שבפוטבול חוק ה PI היה הרבה זמן אבל רק אחרי שפייטון מאנינג בכה ב 2005 התחילו להקפיד עליו לפי הספר

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
12/08/2021 3:12:43

ההנד צ'ק זה המיתוס הכי גדול של הכדורסל.
אף פעם לא היה נפוץ כמו שאנשים מדמיינים.
אף פעם לא היה משמעותי כמו שאנשים מדמיינים. (ומיד קל לראות את זה אם צופים במשחקים מהעבר)
עדיין משתמשים בו
שינוי החוקים זה לא הסיבה הראשית לירידה בשימוש בו.
.
מה בדיוק אתה חושב שמשמעותי בשינוי של ההנחיות בנודע לחופש התנועה?
ממה שאני שם לב, השינוי בתלונות מאז השינוי הזה מסתכמות בכלום חוץ מזה שיש עוד "חוק" לציין כגורם לשינוי במשחק ש"לא מאפשר לשחק הגנה" (לא נותן להרביץ).

אהרון שדה
Editor
11/08/2021 21:56:29

ואני הקטן תוהה אם החתמה של שחקן טוב אבל ממש לא ש"ש בליגה משיג 113 תגובות ( לפני תגובתי ) כמה תגובות היו צריכות להיות להחתמה של מסי ?⚽️

Ljos: The Gospel According to Biff, Christ's Childhood Pal
Editor
etayle
etayle
11/08/2021 22:10:04

שובר שיוויוון?

Ljos: The Gospel According to Biff, Christ's Childhood Pal
Editor
Reply to  etayle

הגיוני.
עדיף על הניחוש שלי.

etayle
etayle
11/08/2021 23:32:10

https://www.reddit.com/r/nba/comments/p2ikl8/jason_kidd_canceled_christmas_worked_larry/?utm_medium=android_app&utm_source=share

קיד פשוט אדם מטונף. גועל נפש. לא מבין איך ליגה שכביכול מנסה להציג את עצמה תדמיתית נקייה, מעסיקה זבל כזה.

Ljos: The Gospel According to Biff, Christ's Childhood Pal
Editor
Reply to  etayle

עכשיו תוסיף לזה את הסיפור שיצא מהספר הזה לפני כמה ימים בו ג'ייסון קיד העניש את כל הקבוצה והכריח את ת'ון מייקר לצפות רק כי ת'ון עשה את המעשה הבלתי יעשה והשתמש בטלפון אנדרואיד במקום באייפון כמו כל השאר. על פי ג'ייסון קיד זה הראה שהם לא מאוחדים. ואת סיפורי המכות לאישתו. ושלל הסיפורים שאסף במהלך 25 השנים האחרונות. ואז עולה השאלה – שחקנים אשכרה רצו הקיץ שאדם מתעלל סדרתי יהיה אחראי עליהם? או בסביבה של בני אדם בכלל? למה?

Ljos: The Gospel According to Biff, Christ's Childhood Pal
Editor

אה, והמשחק הזה, והאימון המדובר בחג המולד, היה הפרק האחרון בקריירה של המופע של לארי סנדרס, מלבד הריבוט בקליבלנד שנתיים אחרי שבוטל אחרי פחות מ-14 דקות.

trusttheprocess
trusttheprocess
12/08/2021 0:59:23

זה שהוא הרביץ לאשה הפלסתינאית שלו זה נחשב חיובי או שלילי בישראל?

חגי "התותח" ניסני
Editor
12/08/2021 6:42:12

קורע אתה טראסט.

אשך טמיר המקורי
12/08/2021 8:34:38

זה דיסוננס קוגניטיבי שיגרום לראש של רוב הישראלים להתפוצץ

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  etayle

השחקנים ענו לו תשובה מפגרת. היו צריכים לענות כן מגיע לנו החופש. לא נורא קואץ יש 82 משחקים ננצח במשחק הבא😉 ככה אני הייתי עונה אם הייתי כבר מיליונר האמת
הם ענו תשובה של שחקנים שאין להם כסף עדיין 😏

ארבל חילבה
ארבל חילבה
12/08/2021 3:03:35

בושה וחרפה. הליגה רק חופרת לעצמה בור גדול יותר בכל קיץ. יש יותר טמפרינג מזה? הקליפרס כל כך מתחננים לג'יילן בראון שהם החתימו נער מגבות בשם בוסטון. מה אדם סילבר וחבר מרעיו מהתאגיד של שמעון לא יעשו, איזה ביב הם לא ילקקו בשביל שוק גדול יותר. ההתרפסות בפני השיקוצים כבר איבדה מזמן את הצד הקומי שבה ונותר רק הטרגי. כל פעם מוותרים ללוס אנג'לס ולשיקו… אה, רגע, זה הקליפרס? לא הלייקרס? אה, כן, אנחנו שונאים גם אותו היום….
– תודה אשך, אני אשאל שוב, ברשותך – יש רופא בקהל?!

ירון, החלום
ירון, החלום
12/08/2021 16:27:51

בס"ד
במחיר זה החתמה נהדרת לבוסטון